Celem tego 2-dniowego kursu jest przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie nowych wymagań odnośnie elektronicznej obsługi zamówień publicznych, a w tym zapoznanie uczestników kursu z regulacjami nowej ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczącymi:
- składania ofert, wniosków, wymiany informacji oraz przekazywania dokumentów i oświadczeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
- wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych,
- wymagań technicznych i organizacyjnych użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych.
Ponadto kurs pozwoli na zdobycie praktycznej umiejętności w zakresie stosowania narzędzi wykorzystywanych w elektronicznej komunikacji przy zamówieniach publicznych.
Kurs odbywa się on-line.
Kolegium Gospodarki Światowej
Katedra Integracji i Prawa Europejskiego
Katarzyna Łebkowska
pok. 31, bud. M
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513
tel. kom: (+48) 780 039 324
e-mail: kniepi@sgh.waw.pl